Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 25 minutter med poul på nettet

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
keld




Antal indlæg : 6
Registration date : 14/12/06

25 minutter med poul på nettet Empty
IndlægEmne: 25 minutter med poul på nettet   25 minutter med poul på nettet Icon_minitimeSøn 7 Jan 2007 - 22:03

Hej alle sammen og godt nytår.

Som overskriften viser, har jeg via pouls egen gæsteblog fundet ud af , at der ligger en optagelse ( ca 25 minutter) på nettet. Det er en optagelse af en mini koncert fra Cafe Conrad i Vejle. Det er med Poul alene og kun hans to guitar. Jeg har lige siddet og set det og kan kun anbefale at man loggerr sig ind på følgende adresse : http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/ derefter skal man tage datoen den 2. januar og kl. 11.00. Programmet hedder KISS og der er overraskende meget med poul. Sange som de blå barakker, engle og demoner og ford anglia er nogle af dem der bliver spillet. Som poul selv siger, er de i den form, som da de blev født.

Kan kun sige velbekomme.

kh keld
Tilbage til toppen Go down
Tinne




Antal indlæg : 3
Age : 59
Registration date : 07/11/07

25 minutter med poul på nettet Empty
IndlægEmne: Sv: 25 minutter med poul på nettet   25 minutter med poul på nettet Icon_minitimeTirs 13 Nov 2007 - 21:45

Hej Keld

Ja jeg var en af de heldige og det har jeg skrevet om i bladet nr, 2.

Det er den største Poul Krebs oplevelse jeg nogensinde har oplevet.At få lov til at høre sange som de lød da han lige havde skrevet dem det var stort.Ja han ku heller ikke lige huske teksten helt på sangen Ford Angila.Det var en ommer 3 gange!!!Men med et stort grin og et glimt i øjet ja så kom han igennem sangen. Og efter en halv time ca ja så var der dømt autograf og et billede.Ja jeg har selv dvd og man blir bare så glad når man sætter den på igen.

Mang fanshilsner

Tinne
Tilbage til toppen Go down
 
25 minutter med poul på nettet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Poul i Femina uge 42
» Forbannede vidunderlige Poul...
» Poul Krebs Hjemmeside

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Generel Diskussion :: Ordet er frit!-
Gå til: