Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Forbannede vidunderlige Poul...

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
charlotte




Antal indlæg : 35
Age : 60
Registration date : 22/09/07

Forbannede vidunderlige Poul... Empty
IndlægEmne: Forbannede vidunderlige Poul...   Forbannede vidunderlige Poul... Icon_minitimeLør 8 Mar 2008 - 21:26

Jamen, det var da heldigvis en dejlig aften i Tivoli. jubii
Jeg havde glædet mig så meget, og jeg blev ikke skuffet. Suveræn skøn, levende og glad koncert. Stemningen i Glassalen var så venlig og rar, og det var dejligt at mærke at der var tolerance over for mig (og andre) når det blev for svært at blive siddende på stolen. Pink Pink Pink
En meget flot og intens udgave af "forbannede vidunderlige tøs" , tak for den og så faldt jeg pladask for "skrøbelige ven", glæder mig til den udgives.
Ja, en glad aften var det og den gik desværre alt for hurtigt......

Rart at hilse på alle jer andre fans. Vi ses en anden gang.
Hilsen Charlotte i Ålsgårde
Big Fan Big Fan Big Fan
Tilbage til toppen Go down
Helle

Helle


Antal indlæg : 22
Age : 60
Fra: : Herlev
Registration date : 29/12/06

Forbannede vidunderlige Poul... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbannede vidunderlige Poul...   Forbannede vidunderlige Poul... Icon_minitimeSøn 9 Mar 2008 - 21:57

Hey Charlotte Hi - og alle andre Smile
Koncerten i Glassalen i Tivoli i fredags var helt og aldeles fantastisk jubii Singing Big Fan
Både Poul, Claudia og resten af bandet har 100% på og de nåede helt og aldelse ud over scenekanten og meget, meget mere til Chear
Morten klarede overbalancen i fin stil Applaus Hvor mange mon opdagede det ? Very Happy

Jeg overværede også koncerten i Ringsted, den var også rigtig, rigtig god, men i Tivoli var stemningen meget mere intens og publikum levede nok lidt mere med. Måske det har noget med koncertstedets størrelse at gøre Question

Nu glæder jeg mig bare meget til at modtage de bestilte cd'ere og dvd, 6 uger er altså lang tid at vente.... Smile

Det var i øvrigt rart at hilse på dig, Charlotte Very Happy - og Tine, Anne, Birger, Laila og Merethe... Pink
Tak for sidst til mine tro følgesvende: My, Bettina og Kim...

Hugging
Helle
Tilbage til toppen Go down
charlotte




Antal indlæg : 35
Age : 60
Registration date : 22/09/07

Forbannede vidunderlige Poul... Empty
IndlægEmne: ingen ubalance trods ubalance   Forbannede vidunderlige Poul... Icon_minitimeMan 10 Mar 2008 - 14:45

Hej Helle Very Happy Very Happy Very Happy
Jamen det var da rart at hilse på alle. Ja, den er nok tung sådan en harmonica. Men MB klarede det med stil.
Så trods lille ubalance-uheld, synes jeg ikke der var ubalance i koncerten. Nej, jeg sad og nød at være til koncert i et alt andet end "strømlinet" rum. At sidde der "under stjernerne" og under de gamle røde velour-forhæng og under de megastore lamper, ja, det gav koncerten en anden dimension.
Og så var det herligt med lidt sjov i x-faktor-stilen.................. Teaser

Håber vi ses snart igen.
Mange hilsner fra Charlotte i Ålsgårde Big Fan Big Fan Big Fan
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forbannede vidunderlige Poul... Empty
IndlægEmne: Sv: Forbannede vidunderlige Poul...   Forbannede vidunderlige Poul... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forbannede vidunderlige Poul...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Poul i Femina uge 42
» Poul Krebs Hjemmeside

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Generelt om Poul Krebs :: Koncerter-
Gå til: