Antal indlæg : 35 Age : 60 Registration date : 22/09/07
Emne: Nedtælling Søn 20 Jan 2008 - 18:13
Ja, nu er der dømt nedtælling til forårets koncerter. Og jeg er begyndt igen at høre ALLE albums igennem efter en lang pause uden megen musik, men nu er det tid til at lytte og genopdage nye guldkorn i teksterne. Samtidig vil jeg også prøve at finde en ny løjpesang. Når jeg er på skiferie, plejer jeg at nynne Betty Blue, når jeg knokler op ad bakke på langrends-ski, men jeg tror, jeg trænger til en linie med mere energi i.........heldigvis er der masser af sange med sol + solskin i.
Hilsen Charlotte i Ålsgårde
sabine
Antal indlæg : 57 Age : 47 Registration date : 14/12/06
Emne: Sv: Nedtælling Søn 20 Jan 2008 - 23:41
hei Charlotte
HVor skal du på skiferie henne? Står du pålangrenn? wow det må jeg nok si Jeg selv skal på langrenn med skolen min, men det er jeg ikke noe glad for. Langrenn er ikke lige mig, men alpin elsker jeg det er sjovt, og det er jeg god til også
Jeg håper jeg kan komme til konserten i Odense, i alle fall den jeg satser veldig på
Ha en fortsatt fin søndag og en god uke
hilsen Sabine
charlotte
Antal indlæg : 35 Age : 60 Registration date : 22/09/07
Emne: Sv: Nedtælling Man 21 Jan 2008 - 1:24
Hej Sabine Ja, jeg elsker ski og sne--snø. Vi skal til Gomobu ved Fagernes. Kan også løbe alpin, men er ej glad for farten. Min søn er på Gaustablikk nu med skolen og det er alpin. Ja, jeg misunder jer nordmænd at I har mange gode vintre.
Poul Krebs´ sang kunne for min skyld godt hedde : " kommer regn, kommer sne, kommer solen frem" ..........
Du må ha god koncert når den tid kommer. Jeg skal i Glassalen i Kbh.
Hilsen Charlotte i Ålsgårde
GB
Antal indlæg : 23 Age : 56 Fra: : Ulstrup / Farum Registration date : 23/10/07
Emne: Sv: Nedtælling Tirs 22 Jan 2008 - 23:33
Jubiii....
Sanne og jeg er også begyndt at glæde os rigtig meget til koncerten i Musikhuset.....
NICE NICE
~ MY ~ Redaktør
Antal indlæg : 51 Age : 61 Fra: : 2000 F Registration date : 15/12/06
Emne: Re: Tors 24 Jan 2008 - 16:55
Sig nærmer hastigt tiden, hvor vi igen skal ud at opleve lidt glæde og sang. Synes jeg har ventet så længe, at det næsten ikke er til at forstå, at vi lige straks er der... Er stadig ked af de siddende arrangementer, men må jo sluge kamelen, og gøre mine fysiske udfoldelser et andet sted Er iøvrigt også ret spændt på, hvad det er for et eksperiment, der skal udføres under touren...