Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Poul Krebs på recept

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
charlotte




Antal indlæg : 35
Age : 60
Registration date : 22/09/07

Poul Krebs på recept Empty
IndlægEmne: Poul Krebs på recept   Poul Krebs på recept Icon_minitimeMan 7 Jan 2008 - 19:04

Jeg er gået hen og blevet noget stresset på mit job og har svært ved at slappe af. Irriterende. Neutral
Jeg kan dog slappe nogenlunde af til Poul Krebs musik.
Jeg ville ønske at jeg kunne få alle Poul Krebs forårskoncerter + transport udskrevet på recept. Jeg er sikker på det ville hjælpe.

Hilsen og godt nytår fra Charlotte i Ålsgårde Big Fan Big Fan Big Fan
Tilbage til toppen Go down
Helle

Helle


Antal indlæg : 22
Age : 60
Fra: : Herlev
Registration date : 29/12/06

Poul Krebs på recept Empty
IndlægEmne: Sv: Poul Krebs på recept   Poul Krebs på recept Icon_minitimeTirs 8 Jan 2008 - 18:57

Hey Charlotte Hi
Ville ønske jeg kunne udskrive den ønskede recept, men det kan jeg desværre ikke Sad
Kan kun håbe for dig, at du snart får en roligere periode på arbejdet, så ikke det går galt Crying or Very sad Har selv prøvet det, det er bestemt ikke sjovt Crying or Very sad men så er det jo godt vi har PK og hans musik Big Fan Det hjalp også mig i sin tid Smile

Hugging
Helle
Tilbage til toppen Go down
charlotte




Antal indlæg : 35
Age : 60
Registration date : 22/09/07

Poul Krebs på recept Empty
IndlægEmne: Sv: Poul Krebs på recept   Poul Krebs på recept Icon_minitimeOns 9 Jan 2008 - 13:38

Hej Helle Hi
Tak for din medfølelse, det er skønt med lidt respons. Ja, den der stress der lurer er ikke en "god partner". Og ja, det er godt med Poul Krebs musik. Very Happy
I denne periode har jeg meget glæde af "kommer solen frem" og "lad mig følge med", godt nok hedder det "jeg fanged drømmen ind...."men jeg har nu været på en del gode gåture i skoven efter arbejde og jeg har nået at fange "solen ind" mange gang, så det er ikke kun gråvejr.
Ha´ det godt til vi ses. Forhåbentlig i Glassalen

Mange hilsner fra Charlotte i Ålsgårde Big Fan Big Fan Big Fan
Tilbage til toppen Go down
~ MY ~
Redaktør
~ MY ~


Antal indlæg : 51
Age : 61
Fra: : 2000 F
Registration date : 15/12/06

Poul Krebs på recept Empty
IndlægEmne: Sv: Poul Krebs på recept   Poul Krebs på recept Icon_minitimeTors 10 Jan 2008 - 15:57

charlotte skrev:

Jeg ville ønske at jeg kunne få alle Poul Krebs forårskoncerter + transport udskrevet på recept. Jeg er sikker på det ville hjælpe.
Så er vi 2 - jeg er også sikker på at det ville gøre en forskel... Pink
Man kan få recept til så meget andet, så ideen var ikke helt dum. jubii
Desværre lader det sig nok ikke lige gøre, men vi har da stadig Glassalen og Ringsted at se frem til. Singing

Kan iøvrigt fortælle at sommeren 2007 var alt andet end afslappende, pga de mange PK-koncerter vi var til. Kan rent faktisk ikke mindes en eneste weekend hvor der bare var dømt PAUSE, føltes som om vi konstant var på farten, og det var næsten for meget af det gode, det tog fuldstændig overhånd, og er ikke noget vi vil gentage. Clown

Kh My
Tilbage til toppen Go down
charlotte




Antal indlæg : 35
Age : 60
Registration date : 22/09/07

Poul Krebs på recept Empty
IndlægEmne: Sv: Poul Krebs på recept   Poul Krebs på recept Icon_minitimeSøn 20 Jan 2008 - 18:05

Hej igen Very Happy Very Happy Very Happy
Jeg har det bedre. Har lyttet en hel del til "if it wasn´t for the wind" et nummer Poul Krebs synger på Greeting from song island. Et nummer hvor RUO spiller. Jeg er sikker på at "nogen" har glemt at lægge dette nummer på CD 5 i boksen.
Det er et godt nummer, jeg kan svæve væk på.
Jeg bliver let og afslappet af at høre det.
Hilsen Charlotte i Ålsgårde Big Fan Big Fan Big Fan
Tilbage til toppen Go down
GB




Antal indlæg : 23
Age : 56
Fra: : Ulstrup / Farum
Registration date : 23/10/07

Poul Krebs på recept Empty
IndlægEmne: Sv: Poul Krebs på recept   Poul Krebs på recept Icon_minitimeTirs 22 Jan 2008 - 23:37

Dejligt at høre at du har det bedre..

men det var ellers et fedt forslag - PK på recept....

Doktor, hjælp mig Hi
Tilbage til toppen Go down
Helle

Helle


Antal indlæg : 22
Age : 60
Fra: : Herlev
Registration date : 29/12/06

Poul Krebs på recept Empty
IndlægEmne: Sv: Poul Krebs på recept   Poul Krebs på recept Icon_minitimeLør 26 Jan 2008 - 19:57

charlotte skrev:
Hej Helle Hi
Ha´ det godt til vi ses. Forhåbentlig i Glassalen

Hey Charlotte, Hi
Tak Smile
Jo, billetten til Glassalen er i hus, så vi ses nok Cool

jubii
Helle
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Poul Krebs på recept Empty
IndlægEmne: Sv: Poul Krebs på recept   Poul Krebs på recept Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Poul Krebs på recept
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Krebs #1 nr.3
» kvitnes + krebs

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Generel Diskussion :: Ordet er frit!-
Gå til: