Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Spørsmål om profilen min?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
sabine

sabine


Antal indlæg : 57
Age : 47
Registration date : 14/12/06

Spørsmål om profilen min? Empty
IndlægEmne: Spørsmål om profilen min?   Spørsmål om profilen min? Icon_minitimeFre 15 Dec 2006 - 13:38

Hei

Jeg har 2 gange forsøkt at lave min profil her, og hver gang når jeg er ferdig og trykker udfør går der et stykke tid og så kommer der op denne siden finnes ikke pale
Kan noen forklare hvorfor?

Ellers er dette en fed ide og gleder mig til at dele dette forum med en masse andre poul fans cheers

God jul til jer alle sammen santa


KH Sabine
Tilbage til toppen Go down
Henriette
Admin
Henriette


Antal indlæg : 47
Age : 50
Fra: : Nordjylland
Registration date : 13/12/06

Spørsmål om profilen min? Empty
IndlægEmne: Sv: Spørsmål om profilen min?   Spørsmål om profilen min? Icon_minitimeFre 15 Dec 2006 - 18:17

Hej sabine...Det var underligt...Men har du ikke oprettet en profil? Eller er det profilen du vil ændre lidt på? Med navn og sådan? For mig at se, så har du en profil.

Har du husket at logge ind?

Jeg har lige lavet en testprofil, og der er ikke noget galt med siden - ikke som jeg kan se.

Øv, jeg håber du får det til at virke.
santa
Tilbage til toppen Go down
http://www.poulkrebs.net
sabine

sabine


Antal indlæg : 57
Age : 47
Registration date : 14/12/06

Spørsmål om profilen min? Empty
IndlægEmne: Profil   Spørsmål om profilen min? Icon_minitimeFre 15 Dec 2006 - 23:12

Hmm ja jeg ser nu at jeg har en profil. Men jeg tenkte på at sette inn bilde og det får jeg ikke til heller? Det er i lille str, så tror ikke det er det? men måske fordi jeg har ventet for lenge, eller forbi jeg har vært på hele tiden? logger av nu og venter litt med at logge på igen. Men takk for hjelpen santa



Hilsen Sabine rendeer
Tilbage til toppen Go down
Henriette
Admin
Henriette


Antal indlæg : 47
Age : 50
Fra: : Nordjylland
Registration date : 13/12/06

Spørsmål om profilen min? Empty
IndlægEmne: Sv: Spørsmål om profilen min?   Spørsmål om profilen min? Icon_minitimeFre 15 Dec 2006 - 23:20

Billedet er vel ikke for stort? Jeg ser lige om jeg kan sætte det op i størrelse.


Poul krebs Rocks cheers
Tilbage til toppen Go down
http://www.poulkrebs.net
Sponsoreret inhold





Spørsmål om profilen min? Empty
IndlægEmne: Sv: Spørsmål om profilen min?   Spørsmål om profilen min? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Spørsmål om profilen min?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Hjælp og forslag :: Hjælp til forum-
Gå til: