Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Koncert med andre

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Else 42




Antal indlæg : 4
Age : 74
Registration date : 23/09/07

Koncert med andre Empty
IndlægEmne: Koncert med andre   Koncert med andre Icon_minitimeFre 2 Nov 2007 - 0:49

Hej Alle!
9. nov. skal jeg på Elværket i Holbæk og se/høre Michael Falch, har lige set at Juncker også
kommer det bliver rigtigt godt Laughing glæder mig meget da jeg syntes MF`s nye CD er vældig god. Synd at PK ikke kommer til Holbæk i Febr. Crying or Very sad
Nå men må jo ta`de glæder man kan få cheers
9. dec. gælder det Kent i KB hallen det bliver også godt santa er der nogle her der kender
dem?

LOVES Else
Tilbage til toppen Go down
charlotte




Antal indlæg : 35
Age : 60
Registration date : 22/09/07

Koncert med andre Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert med andre   Koncert med andre Icon_minitimeFre 2 Nov 2007 - 18:27

Hej Else
Ja det er da super at Juncker skal opvarme for Michael Falch. Jeg skal høre Falch i Pumpehuset den 8. nov.
Men i morgen lørdag skal jeg til Juncker koncert i lille vega. Det glæder jeg mig også til.
Og endelig er der jo Poul Krebs i Gjethuset den 16. nov, sunny det bli´r bare det bedste, ses vi?

Jeg kender ikke Kent, er der en hjemmeside man kan kigge på?

Hilsen Charlotte i Ålsgårde Very Happy
Tilbage til toppen Go down
sabine

sabine


Antal indlæg : 57
Age : 47
Registration date : 14/12/06

Koncert med andre Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert med andre   Koncert med andre Icon_minitimeFre 2 Nov 2007 - 21:06

http://www.kent.nu/

Vi har noe med dem på data, men tror ikke jeg har hørt dem ennå? jeg ved ikke om jeg finne ut av å ligge inn en sang her, men kan lige prøve å kigge på det.
Tilbage til toppen Go down
Else 42




Antal indlæg : 4
Age : 74
Registration date : 23/09/07

Koncert med andre Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert med andre   Koncert med andre Icon_minitimeSøn 4 Nov 2007 - 1:35

Hej Charlotte!
KENT er Sveriges bedste rockband bounce Hvis du går ind på http://www.kent.nu/ kan du se/høre "INGENTING"
som er med på deres nye CD I love you og som var ugens uundgålige for nogle uger siden på P3.
Knus Else
Tilbage til toppen Go down
Lone K




Antal indlæg : 2
Age : 59
Fra: : Farum
Registration date : 24/09/07

Koncert med andre Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert med andre   Koncert med andre Icon_minitimeFre 9 Nov 2007 - 18:48

Hej Else

Skal også på Elværket i holbæk og høre MF i aften glæder mig


Lone, nr 34
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Koncert med andre Empty
IndlægEmne: Sv: Koncert med andre   Koncert med andre Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Koncert med andre
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Generel Diskussion :: Ordet er frit!-
Gå til: