Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Henriette
Admin
Henriette


Antal indlæg : 47
Age : 50
Fra: : Nordjylland
Registration date : 13/12/06

100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben Empty
IndlægEmne: 100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben   100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben Icon_minitimeMan 24 Sep 2007 - 6:05

Hej Laila og Birger

Måske ikke 100 spørgsmål, men et par stykker Smile

Tak for et dejligt langt nyhedsbrev. Det er trist at læse, at Kate og Linda ikke vil være med mere. Men jeg er glad for i fortsætter!

Ang. medlemskab af fanklubben, ville jeg bestemt ikke være ked af at betale evt. det dobbelte,
hvis det er det, der skal til for i ikke får underskud og har lidt mere at gøre med.
100 kr om året ER ret billigt. Og det er jeg sikker på, at der er flere der vil give mig ret i.

Efter som fanklubbens hjemmeside er lagt på din gode side, Laila. Er den fotokonkurrence som der var på den anden side så lukket?
Jeg er ret nysgerrig efter at se de indsendte billeder Smile

Og så lige det sidste: Har i hørt SIGNATUR allerede ?
Hehe, det er ikke sikkert i vil svare på.

Kh, Henriette
Tilbage til toppen Go down
http://www.poulkrebs.net
Laila Madsen




Antal indlæg : 8
Registration date : 14/12/06

100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben Empty
IndlægEmne: Sv: 100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben   100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben Icon_minitimeMan 24 Sep 2007 - 14:31

Hej Henriette,

Der er faktisk flere der har foreslået os at sætte medlemskontingentet op, men indtil videre fastholder vi beløbet på 100 kr (der er jo nogle fans der har troet at de ville modtage flere end 2 blade årligt for de 100 kr, så derfor synes vi ikke at vi vil røre ved kontingentet).

Mht Fotokonkurrencen så er den flyttet over på www.poul-krebs.dk - og de billeder der foreløbigt ligger dér er billeder der i sin tid blev sendt til Linda.

Og nej, vi har ikke hørt SIGNATUR...

Kærlig hilsen
Laila
Tilbage til toppen Go down
Birger




Antal indlæg : 40
Age : 64
Registration date : 25/04/07

100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben Empty
IndlægEmne: Sv: 100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben   100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben Icon_minitimeTirs 25 Sep 2007 - 10:14

...men hørt en lille fugl synge: "Jeg ved en lærkerede"....jeg siger ikke mer' - håber du forstår ? Gode hilsener til dig, Henriette
Tilbage til toppen Go down
Henriette
Admin
Henriette


Antal indlæg : 47
Age : 50
Fra: : Nordjylland
Registration date : 13/12/06

100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben Empty
IndlægEmne: Sv: 100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben   100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben Icon_minitimeTirs 25 Sep 2007 - 10:21

Tak for svar Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.poulkrebs.net
Birger




Antal indlæg : 40
Age : 64
Registration date : 25/04/07

100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben Empty
IndlægEmne: Sv: 100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben   100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben Icon_minitimeTirs 2 Okt 2007 - 23:28

Hej Henriette.

Så har jeg set - og er ved at høre - Signatur - den lå i min garage da jeg kom hjem - og nu kommer jeg for sent i seng i aften - mon jeg sover for længe i morgen, for DVD må jeg da lige se.

Mvh. Birger

PS: Flot og sjov design !!!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben Empty
IndlægEmne: Sv: 100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben   100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
100 spørgsmål om nyhedsbrevet og fanklubben
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Poul Krebs Fanklub :: Fanklub-
Gå til: