Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Tour ?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Birger




Antal indlæg : 40
Age : 64
Registration date : 25/04/07

Tour ? Empty
IndlægEmne: Tour ?   Tour ? Icon_minitimeTors 20 Sep 2007 - 21:56

Der er håb om tour i 2008 - om det bliver solo eller ej ved jeg ikke ?
Tilbage til toppen Go down
charlotte




Antal indlæg : 35
Age : 60
Registration date : 22/09/07

Tour ? Empty
IndlægEmne: Sv: Tour ?   Tour ? Icon_minitimeTors 25 Okt 2007 - 21:05

jeg vil også gerne med på tour, men jeg har kun købt billet til Tivoli ( Glassalen), for jeg synes godt nok at billetpriserne har fået et gevaltigt nøk opad. Det er ærgerligt for det begrænser min tour rundt i landet og jeg er ikke den eneste der synes sådan.
Er der slet ikke mulighed for en "speciel fan-koncert"?? Question

Ærgerligt confused confused confused

hilsen Charlotte i Ålsgårde

What a Face SAVNER DEN OFFICIELLE GÆSTEBOG HELT FORFÆRDELIGT What a Face
Tilbage til toppen Go down
Birger




Antal indlæg : 40
Age : 64
Registration date : 25/04/07

Tour ? Empty
IndlægEmne: Sv: Tour ?   Tour ? Icon_minitimeTors 25 Okt 2007 - 21:40

Nu er det jo ikke os der bestemmer om der skal være fanarr hvor Poul skal deltage og heller ikke os der kan gøre noget til den officielle hjemmeside, men ang. arr. står vi stærkest med mange medlemmer så det er det det drejer sig om lige nu, så hjælp os gerne med det nu, så gør vi alt hvad vi kan får at få det andet også.
Mvh. Birger
Tilbage til toppen Go down
charlotte




Antal indlæg : 35
Age : 60
Registration date : 22/09/07

Tour ? Empty
IndlægEmne: Sv: Tour ?   Tour ? Icon_minitimeTors 25 Okt 2007 - 23:09

Hej Birger
Øhhhhhh Jeg forstår ikke helt hvordan jeg kan hjælpe aktivt. ? Alle dem jeg kender er meldt ind i klubben og har fornyet deres medlemsskab.
Så det "vi" skal gøre er at opfordre alle andre potientielle fan om at komme på banen, ikk. Jeg kender bare ikke andre og der er jo 3 uger til koncerten i Gjethuset.

Jeg går ud fra at du og Laila har en slags kontakt til Redaktøren. Hvis I pressede ham en lille bitte smule, kunne "holdet" måske skynde sig med at genåbne/genetablere den officielle gæstebog. På den måde ville det være lettere for os allesammen at reklamere for supporten og så kunne vi fans også lægge en ønskeseddel ind på siden om, at vi meget gerne ville opleve endnu et fan-arrangement. V kunne jo plage lidt på en pæn måde.

Alt dette skriver jeg i dette forum, da jeg er fan og ikke kan skrive andre steder.
Jeg ved godt at du og Laila ikke kan udrette alle slags mirakler, men det er da dejligt at vi snart ser blad nr. 3. Det glæder jeg mig til.

Hilsen Charlotte i Ålsgårde cheers
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tour ? Empty
IndlægEmne: Sv: Tour ?   Tour ? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tour ?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tour 2007
» Sommer tour
» Februar tour 2008

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Generelt om Poul Krebs :: Koncerter-
Gå til: