Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Fanbladet

Go down 
ForfatterBesked
keld




Antal indlæg : 6
Registration date : 14/12/06

Fanbladet Empty
IndlægEmne: Fanbladet   Fanbladet Icon_minitimeFre 30 Mar 2007 - 15:37

Har lige modtaget det nye fanblad og allerede har den skabt uro i dagligdagen Laughing . Længere har jeg ventet på den og så var den der. Have aftalt med mig selv, at jeg skulle ud og købe ind straks efter jeg var kommet hjem fra arbejde. Men af en eller anden grund har jeg endnu ikke nået det og det er ved at være et par timer siden, jeg kom hjem. Det kære, dejlige fanblad have en magnetisk virkning, som gjorde at jeg var nødsaget til at lige kigge det igennem inden jeg foretog mig noget andet. Men det var jo ikke nok, så jeg måtte læse flere af artiklerne før, at jeg følte mig mæt nok til at jeg kunne indtage noget at spise. Nu ligger den på hylden, hvor jeg kan få et glimt af den hver dag og jeg glæder mig til at læse de sidste artikler. Kan kun sige mange tak. Glæder mig til sommeren, hvor jeg forhåbentligt kommer til at nyde noget skønsang fra manden vi alle holder af 3 - 4 gange. Ha det godt alle sammen og en god påske til jer alle.
Tilbage til toppen Go down
 
Fanbladet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Poul Krebs Fanklub :: Fanklub-
Gå til: