Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Snakken i krogene

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Henriette
Admin
Henriette


Antal indlæg : 47
Age : 50
Fra: : Nordjylland
Registration date : 13/12/06

Snakken i krogene Empty
IndlægEmne: Snakken i krogene   Snakken i krogene Icon_minitimeSøn 4 Mar 2007 - 21:03

Jeg læste i PK's gæstebog om folk der snakker under koncerten, og så tænkte jeg, at vi kunne snakke videre om det her Very Happy

Nu har jeg mest oplevet PK ude i det fri... Men da han var på Skråen i Aalborg i november, blev der også snakket i krogene, så man ikke kunne hvad Poul sagde/sang. Jeg tænkte, det er da bare løgn! - gå da hjem hvis i absolut skal snakke. Ødelæg de lige for os andre!

Jeg fatter altså ikke, at man tager til koncert for at snakke hele tiden.
Jeg stod og sagde Shhhhh, men det kunne de ikke høre for dem selv lol!

Det var en oplevelse at se ham og bandet indendørs, men jeg tror, at jeg foretrækker en koncert i det fri - i sol, varme og lige der hvor man kan høre noget ^.^
Tilbage til toppen Go down
http://www.poulkrebs.net
~ MY ~
Redaktør
~ MY ~


Antal indlæg : 51
Age : 61
Fra: : 2000 F
Registration date : 15/12/06

Snakken i krogene Empty
IndlægEmne: Sv: Snakken i krogene   Snakken i krogene Icon_minitimeTirs 6 Mar 2007 - 13:33

Henriette skrev:
Jeg fatter altså ikke, at man tager til koncert for at snakke hele tiden. Jeg stod og sagde Shhhhh, men det kunne de ikke høre for dem selv lol!
Det var en oplevelse at se ham og bandet indendørs, men jeg tror, at jeg foretrækker en koncert i det fri - i sol, varme og lige der hvor man kan høre noget ^.^
Jeg har slet ikke opfattet de mennesker, der til PK's koncerter havde travlt med at tale i krogene, jeg var nemlig fuldt ud beskæftiget med at synge med på sangene - dertil skal lige siges, at jeg ikke har en tone i livet... Laughing
Synes også det er crap hvis nogle skal forstyrre andre pga snak, BLIV DOG HJEMME !!!
Personligt foretrækker jeg så langt indendørs koncerter, open air arrangementer byder ikke på nær den samme intimitet som en kogende sal. Synes selvfølgelig også det er dejligt, hvis solen bager ned, men tænk nu hvis man lige rammer en regnvejrsdag.... clown
Tilbage til toppen Go down
 
Snakken i krogene
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Generelt om Poul Krebs :: Koncerter-
Gå til: