Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Skuffende...

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
~ MY ~
Redaktør
~ MY ~


Antal indlæg : 51
Age : 61
Fra: : 2000 F
Registration date : 15/12/06

Skuffende... Empty
IndlægEmne: Skuffende...   Skuffende... Icon_minitimeTors 1 Mar 2007 - 2:58

Ikke engang en nylig PK-tour har kunne få folk ud af busken og deltage i dette forum, som ellers er ualmindelig brugervenligt i forhold til PK's egen gæstebog. Hvad gik der galt?


Skuffende... Chimps
Tilbage til toppen Go down
Henriette
Admin
Henriette


Antal indlæg : 47
Age : 50
Fra: : Nordjylland
Registration date : 13/12/06

Skuffende... Empty
IndlægEmne: Sv: Skuffende...   Skuffende... Icon_minitimeSøn 4 Mar 2007 - 21:07

Tja, det er jo lige det... Smile

Men måske hjælper det efter næste fanblad - mere kan jeg ikke lige sige Neutral silent

Spørgsmålet er, hvor mange som egenligt besøger dette forum efter de har oprettet sig?

Jeg vil prøve at smide et link i PK's gæstebog en dag, men jeg er også ked af, at hvis alt fra gæstebogen forsvinder herind - det vil være lidt ærgerligt for PK's hjemmeside. Meeeen det sker nok heller ikke.
Very Happy


Og jeg er enlig med dig i, at det her er lidt mere brugervenligt *G*
Tilbage til toppen Go down
http://www.poulkrebs.net
sabine

sabine


Antal indlæg : 57
Age : 47
Registration date : 14/12/06

Skuffende... Empty
IndlægEmne: jeg er her   Skuffende... Icon_minitimeMan 5 Mar 2007 - 17:19

Jeg er her inne jeg Smile

Jeg syntes det er en fin side dette. Et sted hvor vi med interesse for for Poul, og bandet kan snakke om alt man har opplevet lige fra koncerter og andre arrangermenter.
Nu er det jo ikke fordi jeg kjenner noen av jer andre siden jeg ikke er til så mange koncerter Wink men jeg synes det er spendende og høre om koncerterne og se bilder når der er noen bilder å se?
var til min første koncert siste år i amager bio, og det blir helt sikkert ikke min siste, skal blandt annet se ham igen på Nordals musik festival, og det gleder jeg mig super duper til cheers

Så ja jeg håper da også der kommer flere inn her Smile


Sabine
Tilbage til toppen Go down
~ MY ~
Redaktør
~ MY ~


Antal indlæg : 51
Age : 61
Fra: : 2000 F
Registration date : 15/12/06

Skuffende... Empty
IndlægEmne: Sv: Skuffende...   Skuffende... Icon_minitimeTirs 6 Mar 2007 - 13:45

Henriette skrev:
Tja, det er jo lige det... Smile

Er nået til den konklusion, at der måske bare ikke er kultur/behov for et forum blandt troubadourens fans. Ikke et ondt ord om den sag. Vil dog stadig fremhæve at dette site er væsentlig mere brugervenligt og overskueligt end PK's egen gæstebog.

Har selv et Rock forum, hvor der sker en pokkers masse mere, men vi er også en større gruppe der har kendt hinanden i en årrække og jævnligt mødes til diverser arrangementer rundt i Europa.

Havde håbet at en sådan entusiasme også ville ramme dette forum en dag, og måske gør den... Ihvertfald er der alletiders chance nu, hvor PK's hjemmeside er nede for tredje dag i træk. Wink
Tilbage til toppen Go down
sabine

sabine


Antal indlæg : 57
Age : 47
Registration date : 14/12/06

Skuffende... Empty
IndlægEmne: hjemmeside nede   Skuffende... Icon_minitimeTors 8 Mar 2007 - 13:53

Oki da fikk jeg det oppklaret., takk for påmindelsen Henriette Smile
Har de siste dagene forgæves forsøkt at komme inn på pk`hjemmeside, men desverre uten held Sad
Men kan forstå at den åpenbart er nede for tiden.

Får jo bare vente med tålmodighed og se hva den byder på av nye spendende ting Smile

Ha en fortsatt fin dag


Sabine
Tilbage til toppen Go down
Laila Madsen




Antal indlæg : 8
Registration date : 14/12/06

Skuffende... Empty
IndlægEmne: Sv: Skuffende...   Skuffende... Icon_minitimeFre 9 Mar 2007 - 14:24

Hej Alle,

I det næste fanblad der udkommer i starten af april har vi lidt reklame med for Henriettes forum.

Kærlig hilsen
Laila
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skuffende... Empty
IndlægEmne: Sv: Skuffende...   Skuffende... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skuffende...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Generelt om Poul Krebs :: Koncerter-
Gå til: