Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 remix med humleridderne?

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
sabine

sabine


Antal indlæg : 57
Age : 47
Registration date : 14/12/06

remix med humleridderne? Empty
IndlægEmne: remix med humleridderne?   remix med humleridderne? Icon_minitimeMan 19 Feb 2007 - 18:26

Heisan Smile

Jeg leste her på Lailas hjemmeside under singler, at der var lavet en remix version med en av Pouls sange av humleridderne. Har nu bladret den igjennom igjen, men nu finder jeg den ikke igjen?
Er det muligt om noen har den liggende på nettet eller? kunne da godt tenke mig at høre den? Kunne lide Humleridderne da jeg var lille teenage Wink


Sabine
Tilbage til toppen Go down
Henriette
Admin
Henriette


Antal indlæg : 47
Age : 50
Fra: : Nordjylland
Registration date : 13/12/06

remix med humleridderne? Empty
IndlægEmne: Sv: remix med humleridderne?   remix med humleridderne? Icon_minitimeSøn 4 Mar 2007 - 21:13

Ved du hvilken sang det er ? Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.poulkrebs.net
Birger




Antal indlæg : 40
Age : 64
Registration date : 25/04/07

remix med humleridderne? Empty
IndlægEmne: Sv: remix med humleridderne?   remix med humleridderne? Icon_minitimeOns 25 Apr 2007 - 12:49

Der er tale om På en kaj i Kalundborg - den findes på et minialbum DSB udgav i anledning af jernbanens 150 års jubilæum i Danmark - en togtur remixet af Humleridderne !!!
Tilbage til toppen Go down
sabine

sabine


Antal indlæg : 57
Age : 47
Registration date : 14/12/06

remix med humleridderne? Empty
IndlægEmne: Sv: remix med humleridderne?   remix med humleridderne? Icon_minitimeMan 7 Maj 2007 - 16:12

ups litt pinlig at svare på denne nå, men har vært litt sen i optrekket med at se denne Embarassed
men jeg bare tenkte på om det stadig går an og få fat på denne sang? Likte humleridderne da jeg var teenage, kunne være morsomt og høre dem på en remix til en poul sang Very Happy


Sabine
Tilbage til toppen Go down
Birger




Antal indlæg : 40
Age : 64
Registration date : 25/04/07

remix med humleridderne? Empty
IndlægEmne: Sv: remix med humleridderne?   remix med humleridderne? Icon_minitimeTirs 2 Okt 2007 - 23:24

Humleriddernes sang er med på Signatur !!!!
Tilbage til toppen Go down
geodie




Antal indlæg : 4
Age : 39
Registration date : 18/12/08

remix med humleridderne? Empty
IndlægEmne: Sv: remix med humleridderne?   remix med humleridderne? Icon_minitimeTors 18 Dec 2008 - 15:16

Hey, for et års tid siden så jeg et klip på 999ord bloggen, hvor der var blevet brugt musik af Crunk Pappa. Jeg er nu gået hen og er blevet vild med musikken, og tænkte om der var nogle der ved om man kan købe en CD med ham eller er der ikke blevet lavet nogle CD'er?

på forhånd tak...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





remix med humleridderne? Empty
IndlægEmne: Sv: remix med humleridderne?   remix med humleridderne? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
remix med humleridderne?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Generelt om Poul Krebs :: Spørgmål/snak om PK sange og albums-
Gå til: