Hej Laila og Birger
Jeg vil hermed skrive lidt mere om hvad jeg får ud af sådan et blad, som I endnu engang har fået stablet på benene. Tusind tak.
Først vil jeg sige tak fordi I bragte min mening om ”Drømmere som os”, jeg håber meget, at andre fans vil sende deres bidrag også. Det passer helt fint at sætte sådanne indsendte skrivelser på bagsiden. Al plads kan bruges.
Det er dejlig, at der er en frisk hilsen fra Poul Krebs, ”himself” i starten af bladet. Jeg tænkte at Poul Krebs havde solgt Dansebjerg, men Redaktøren ( PMB) fortalte mig, at Poul stadig ejer stedet, men at det bliver brugt til mange forskellige formål.
Jeg synes I kommer godt omkring de andre musikere vi oplever sammen med Poul Krebs, i mit tilfælde åbner det op for en masse andet musik. Der er en mange gode ting i bladet og jeg kan åbne det og læse igen og igen.
Det er lidt sjovt at læse om Gnags opstart parallelt med Poul Krebs, jeg har godt nok været til mange Gnags-koncerter tilbage i 1980´erne. Jeg kan stadig lide mange af deres sange.
Jeg har aldrig selv deltaget i Skanderborg festivallen, ikke endnu i hvert fald, men jeg synes vældig godt om historien om FestiWalther. Synd, at I lige blev afbrudt………
Nu må både du, Laila, og du Birger og alle I andre fans have en rigtig god sommer.
Mange hilsner fra Charlotte i Ålsgårde