Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vejle 2.3.2008 - sætliste mv

Go down 
+3
Mr. Ice
Weng
velvettaper
7 deltagere
ForfatterBesked
velvettaper

velvettaper


Antal indlæg : 3
Age : 65
Registration date : 03/03/08

Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Empty
IndlægEmne: Vejle 2.3.2008 - sætliste mv   Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Icon_minitimeMan 3 Mar 2008 - 23:30

Jeg var i Vejle søndag aften. Glimrende koncert. Optog den og har hørt den flere gange siden. Derfor har jeg heldigvis ikke behov for at betale den horrible pris af 175/195 kr. for Krebs' egen indspilning - den må oven i købet være ukomplet, da 2. sæt + ekstranumre varede 85 minutter...
Når jeg tænker på det minimale arbejde der er med at lave en cd - hvis ellers forlægget er i orden - forstår jeg slet ikke prisen. 50 kr eller måske 75 incl. forsendelse var mere passende. Der er desuden så lang leveringstid at der vel kun presses det antal der er bestilt - altså intet spild. I forvejen har vi jo betalt en del for billetten... Koncerterne kunne også lægges ud til mere eller mindre fri download. Det er der mange kunstnere der gør - se fx. http://www.archive.org/details/etree hvor kunstnerne har givet tilladelse til at dele deres koncerter.
Nok om sure opstød Smile

Her er sætlisten fra Vejle:

1. sæt (1:03:25)
01. Drømmere som os (vi går altid i vejen)
02. Jennifer
03. Dæmoner og engle
04. Leidse Plein
05. På en kaj i Kalundborg
06. Ildsjæl
07. NY - Forvirrede Hjerter
08. Har du druknet dine drømme
09. Nat i Oslo
10. NY - Skrøbelige ven
11. NY - Fighter
12. Stjernen på Mercedesen

2. sæt (1:07:36)
01. Willy & mig (solo)
02. De blå barakker
03. Lad mig stå lidt på stationen
04. Håbløs fan
05. The Young Inspiration Society
06. NY - Where ever I go
07. NY - Every little bit of your love
08. En sporvogn de kalder Desire
09. Hør suset
10. Prinsessen af Aalborg
11. Jeg la'r min dør stå lidt på klem
12. Sådan nogen som os
13. Morrison, Dylan & Elvis

extra (17:44)
01. Mesterværk
02. Selvhenter
03. Johnny han var lige ved at blive sindssyg
04. På en god dag
Tilbage til toppen Go down
Weng




Antal indlæg : 1
Age : 49
Fra: : Vejle
Registration date : 05/02/08

Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Empty
IndlægEmne: Sv: Vejle 2.3.2008 - sætliste mv   Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Icon_minitimeFre 7 Mar 2008 - 0:02

Hejsa - var også til koncerten i Vejle og synes også det var en glimmrende koncert, men kan nu ikke forstå at du kan få sure opstød over at de ville have 175/195 kr for cdèn som blev indspillet - det er da fundet til den pris, hvs man er en ÆGTE krebs fan Big Fan

Har nu egentlig bare et spørgsmål!! Da han snakkede om den sang som han havde skrevet i forbindelse med boksekampen med Muhammed Ali - kan simpelthen ikke komme i tanke om hvad den hed - nynnede den hele den næste dag, emn nu er den bare væk fra hukommelsen og synes ikke det siger mig noget men den sæt liste du har skrevet - kan du måske hjælpe mig med hvad den hed?? Ellers må jeg jo bare vente på den monster dyre cd Very Happy som forhåbentlig kommer med posten - og forhåbentlig er den med på cdèn Singing
Tilbage til toppen Go down
Mr. Ice

Mr. Ice


Antal indlæg : 3
Age : 45
Fra: : Skive
Registration date : 31/08/07

Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Empty
IndlægEmne: Sv: Vejle 2.3.2008 - sætliste mv   Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Icon_minitimeFre 7 Mar 2008 - 21:23

Weng: Den sang du nynnede hele næste dag,, vil jeg tro var den der hedder "Rumble in the Jungle", og vil tro at det er den der er skrevet som nr. 11 i sætlisten oven over under navnet "Figter" bounce
Tilbage til toppen Go down
http://petersorensen.webs.com
velvettaper

velvettaper


Antal indlæg : 3
Age : 65
Registration date : 03/03/08

Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Empty
IndlægEmne: Sv: Vejle 2.3.2008 - sætliste mv   Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Icon_minitimeLør 8 Mar 2008 - 16:28

Bokeresangen hvor Krebs synger "Rumble in the jungle" har jeg ganske rigtigt kaldt for "Fighter" i sætlisten. Jeg har titlerne på alle de nye sange fra Krebs' sætlister, men de kan jo nå at skifte navn inden de eventuelt udgives.
Og jo, jeg synes stadigvæk det er dyrt med 175 kr. for en gemen koncertoptagelse. Det minder om det man måtte betale i gamle dage når man fandt en Bob Dylan plade fra TMQ i en dyster kælderbutik. Jeg troede den tid var overstået.
Forresten så opfatter jeg mig da som rigtig fan, var til koncert første gang for godt 10 år siden da han var een af "De tre Tenorer" og har siden hørt ham 1-2 gange årligt.
Tilbage til toppen Go down
Helle

Helle


Antal indlæg : 22
Age : 60
Fra: : Herlev
Registration date : 29/12/06

Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Empty
IndlægEmne: Sv: Vejle 2.3.2008 - sætliste mv   Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Icon_minitimeMan 10 Mar 2008 - 23:24

velvettaper skrev:
Jeg var i Vejle søndag aften. Glimrende koncert. Optog den og har hørt den flere gange siden. Derfor har jeg heldigvis ikke behov for at betale den horrible pris af 175/195 kr. for Krebs' egen indspilning - den må oven i købet være ukomplet, da 2. sæt + ekstranumre varede 85 minutter...
Når jeg tænker på det minimale arbejde der er med at lave en cd - hvis ellers forlægget er i orden - forstår jeg slet ikke prisen. 50 kr eller måske 75 incl. forsendelse var mere passende. Der er desuden så lang leveringstid at der vel kun presses det antal der er bestilt - altså intet spild. I forvejen har vi jo betalt en del for billetten... Koncerterne kunne også lægges ud til mere eller mindre fri download. Det er der mange kunstnere der gør - se fx. http://www.archive.org/details/etree hvor kunstnerne har givet tilladelse til at dele deres koncerter.

Ovennævnte er din mening Surprised , her kommer så lige min, som ikke er ment som et personligt angreb, men bare en meningstilkendegivelse Smile

Der har tidligere være indlæg i dette forum omkring billetpriserne og nu kommer prisen på cd'erne så til debat Smile
Altså, jeg har det sådan, hvis man er så utilfreds med, hvad tingene koster, må man jo prioritere, hvad man vil bruge sine penge på Wink
La' vær' med at købe cd'erne Exclamation (hvilket du jo heller ikke gjorde) Så kan du jo sidde derhjemme, og høre din egen lille (ulovlige?) piratoptagelse Smile
Jeg får udbetalt løn for mit arbejde, det gør du vel også Question Så der er vel heller ingen tvivl om, at Poul, bandet og resten af crew'et, skal ha' løn for deres arbejde Question

Iøvrigt var jeg både til koncerten i Ringsted og Glassalen, 2 forskellige koncerter, men fantastiske på hver sin måde Singing Jeg bestilte cd'erne begge steder + dvdoptagelse fra Glassalen, (jeg må jo ha' en vis legemsdel fuld af penge LOL ) og jeg glæder mig vildt til de kommer jubii Bliver fedt at høre forskellen på de 2 koncerter og se dvd'en Very Happy
Tilbage til toppen Go down
velvettaper

velvettaper


Antal indlæg : 3
Age : 65
Registration date : 03/03/08

Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Empty
IndlægEmne: Sv: Vejle 2.3.2008 - sætliste mv   Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Icon_minitimeTirs 11 Mar 2008 - 8:43

Helle skrev:
Der har tidligere være indlæg i dette forum omkring billetpriserne og nu kommer prisen på cd'erne så til debat Smile
Altså, jeg har det sådan, hvis man er så utilfreds med, hvad tingene koster, må man jo prioritere, hvad man vil bruge sine penge på Wink
La' vær' med at købe cd'erne Exclamation (hvilket du jo heller ikke gjorde) Så kan du jo sidde derhjemme, og høre din egen lille (ulovlige?) piratoptagelse Smile
Jeg får udbetalt løn for mit arbejde, det gør du vel også Question Så der er vel heller ingen tvivl om, at Poul, bandet og resten af crew'et, skal ha' løn for deres arbejde
Bare rolig, jeg tager det slet ikke personligt. Og alle må bruge deres penge frit. Jeg bruger mange penge på at købe alle Krebs' almindelige CD'er - kunne aldrig finde på at brænde en ulovlig kopi af dem. Mit problem omkring koncert-cd'erne er egentlig kun, at det udover at være en FIN service til fans, føles som et rip-off når jeg sammenligner den mængde arbejde der skal til med prisen. Og også sammenligner med andre kunstnere der sælger "bootlegs" fra koncerter. Her er det sjældent en 2cd koster mere end 10-15 EUR (+forsendelse). Angående min "ulovlige" optagelse Smile så er det mit indtryk at Poul Krebs ved det foregår og ikke har noget specielt imod det. Se. fx. nyhedsbrevet. Forresten så har jeg optagetilladelse fra mange udenlandske og danske bands (bl.a. Michael Falch), men det kan jo være svært at komme i kontakt med kunstneren for at få en sådan.
God fornøjelse med din købte cd - når den engang kommer - så nyder jeg min private optagelse imens Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Birger




Antal indlæg : 40
Age : 64
Registration date : 25/04/07

Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Empty
IndlægEmne: Sv: Vejle 2.3.2008 - sætliste mv   Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Icon_minitimeOns 12 Mar 2008 - 1:18

Vil blot tilføje følgende:


Jeg læser nyhedsbrev som at Poul Krebs ved folk optager med deres mobiltelefoner, ikke med andet udstyr, jeg ved ikke meget om mobiltelefoner, men vil tro at en lydoptagelse gennem denne ikke er for god.

At få lov til at optage koncert, optage med video og lignende kunne nok være værd at spørge om for en ordens skyld, og i det tilfælde at kunstneren er Poul Krebs, vil jeg foreslå at spørge igennem manager.
Under "kontakt" på www.poulkrebs.dk findes emailadressen: mailto:organization@mail.dk - så svært behøver det ikke være.

Kan anbefale DVD'en fra Tivoli i København - med mindre man også har en privat optagelse af denne.
Tilbage til toppen Go down
Tinne




Antal indlæg : 3
Age : 59
Registration date : 07/11/07

Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Empty
IndlægEmne: Sv: Vejle 2.3.2008 - sætliste mv   Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Icon_minitimeOns 12 Mar 2008 - 16:42

Hej.

Jeg var selv i Vejle og jeg vil godt give 175kr for den cd, jeg glæder mig til at modtage! Var det kun i København man kunne købe en dvd??
Den blir jeg da vist også nød til at have.Det er jo guf for os hardcore fans!
Koncerten i Vejle var kanon god.Det eneste hvis jeg skal sætte en finger på noget var at jeg savnede at høre lidt mere af Claudia skønne stemme jeg syntes at noget af lyden var lidt for højt.Det var bare min mening.

God påske

Tinne
Tilbage til toppen Go down
Helle

Helle


Antal indlæg : 22
Age : 60
Fra: : Herlev
Registration date : 29/12/06

Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Empty
IndlægEmne: Sv: Vejle 2.3.2008 - sætliste mv   Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Icon_minitimeOns 12 Mar 2008 - 19:07

Tinne skrev:
Hej.

Jeg var selv i Vejle og jeg vil godt give 175kr for den cd, jeg glæder mig til at modtage! Var det kun i København man kunne købe en dvd??
Den blir jeg da vist også nød til at have.Det er jo guf for os hardcore fans!
Koncerten i Vejle var kanon god.Det eneste hvis jeg skal sætte en finger på noget var at jeg savnede at høre lidt mere af Claudia skønne stemme jeg syntes at noget af lyden var lidt for højt.Det var bare min mening.

God påske

Tinne

Hey Tinne Hi
Jeg tror kun det var i KBH, der var dvdoptagelse, men du kan roligt gå ind via hjemmesiden og bestille den Very Happy Stemningen var helt uovertruffen Chear
Jeg er helt enig med dig i, at det til tider var svært at høre Claudias dejlige stemme, rigtig ærgeligt Crying or Very sad
Også god påske til dig Very Happy

Hugging
Helle
Tilbage til toppen Go down
Helle

Helle


Antal indlæg : 22
Age : 60
Fra: : Herlev
Registration date : 29/12/06

Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Empty
IndlægEmne: Sv: Vejle 2.3.2008 - sætliste mv   Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Icon_minitimeOns 12 Mar 2008 - 19:12

velvettaper skrev:
Jeg bruger mange penge på at købe alle Krebs' almindelige CD'er
God fornøjelse med din købte cd - når den engang kommer - så nyder jeg min private optagelse imens Very Happy

Jeg køber også alle Pouls almindelige cd'ere Very Happy - og tak Smile jeg skal nok nyde begge mine cd'ere og dvd'en... Det blive forhåbentlig næsten som at være der igen Singing
Tilbage til toppen Go down
geodie




Antal indlæg : 4
Age : 39
Registration date : 18/12/08

Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Empty
IndlægEmne: Sv: Vejle 2.3.2008 - sætliste mv   Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Icon_minitimeTors 18 Dec 2008 - 15:14

hej. Big Fan Bedes du gøre nogle mere viser for os fyre! Kan du planlægge gentagelse af din koncert? Jeg virkelig beundrer din gruppe! Holder det op! Chear Big Fan
Tilbage til toppen Go down
geodie




Antal indlæg : 4
Age : 39
Registration date : 18/12/08

Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Empty
IndlægEmne: Sv: Vejle 2.3.2008 - sætliste mv   Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Icon_minitimeTors 18 Dec 2008 - 15:20

hej. Big Fan Bedes du gøre nogle mere viser for os fyre! Kan du planlægge gentagelse af din koncert? Jeg virkelig beundrer din gruppe! Holder det op! Chear
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Empty
IndlægEmne: Sv: Vejle 2.3.2008 - sætliste mv   Vejle 2.3.2008 - sætliste mv Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vejle 2.3.2008 - sætliste mv
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Viborg d. 29/2 2008
» Februar tour 2008

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Generelt om Poul Krebs :: Koncerter-
Gå til: